Vestitul priceput la orice George Buhnici și-a tras sponsorii într-un rahat de zile mari. Aflat la mare ca să vadă „țâțe și buci”, după cum singur declară, marele maestru al vorbăriei necalificate s-a apucat să critice fetele care „nu arată bine”, ba mai au și vergeturi, care investesc mai mult în tatuaje decât în săliță, reproșându-le că își dezgolesc pielea pe plajă cumva abuziv, neavând ce arăta cu adevărat. Apoi a început să își laude soția că „arată ca o minoră” și spre fericirea tuturor declarațiile s-au încheiat aici, înainte de a se intra mai adânc în tema pedofiliei. Ce treabă au sponsorii cu asta? Păi au, pentru că atunci când te asociezi cu astfel de personaje, iar personaje încep să spună public astfel de mizerii, începi să ai treabă. Oare brandurile care se asociază cu Buhnici vând și persoanelor cu vergeturi? Vând și celor cu trupuri ce cântăresc câteva kilograme peste limita admisă de Buhnici? Întrebăm atât ca să ne aflam în treabă, cât și din interes, pentru că nu deținem nici noi trupuri perfecte.
Și da, într-o țară normală, asemenea personaje nu au sponsori. Poate îi sprijină vreo organizație neonazistă, dar nimic mai mult.
PS – Buhnici a revenit pe trezie cu un mesaj în care vrea să fenteze lumea că el de fapt combătea obezitatea. Mda… Nu obezitatea e marea problemă un România, ci mentalitatea medievală a unor tipi care măcar ar putea să se abțină de la băutură înainte să deschidă gura. Măcar atât.